közZzöld

Tudj a hatásokról! Törekedj jobbításra! Amit megtudtál, azt másokkal is oszd meg!

Linkblog

2010.01.26. 13:00 Eli-from-zZz

Füst a tüdőben

Így leírva azért nem is tűnik olyan természetesen egyszerűnek, hogy füst kerül a tüdőbe.

Én pontosan öt és fél évig dohányoztam és napi 30-40 szál között szívtam ez idő alatt. Érdekelt a dohányzás mint téma, mert szerettem az új ízeket és ha volt valami új dohány, akkor mindenképpen ki akartam próbálni.

 

Így történt meg az is, hogy szépen lassan és folyamatosan más híreket is beszereztem a dohánytermékekről. Megtudtam, hogy milyen adalékanyagok vannak benne és mennyi (!)? Aztán megtaláltam az egészségesebb életmódra ösztönző oldalakat, könyveket is. Szépen lassan (mivel nem merültem el benne olyan húdenyagyon) elkezdett kibontakozni valami a fejemben.

Nehogy azt hidjétek, hogy most le akarok szoktatni bárkit is a dohányzásról. Nem, előbb csak arra kérném, hogy igyon meg napi 2.5-3l szénsavmentes ásványvizet. Ez kezdetnek megteszi :)

 

Végül eljutnak majd az emberek, ahogy én is eljutottam és egyik napról a másikra abba is hagytam, visszanézés meg tépelődés nélkül, hogy már nem kell.

Hogy miért? Ezt az egyik kedvenc dohányboltomban mondta az eladó srác, aki ugyancsak abbahagyta a dohányzást már egy jó ideje: „ Egyszer csak elkezdtem szeretni magamat és akkor már nem akartam mérgezni :)”

 

Aki esetleg nem találkozott volna még információ morzsákkal, annak ajánlanék egy párat:

komment

Címkék: dohányzás életmód tüdő mérgek


süti beállítások módosítása